להכניס אותם הביתה

צמחים.

בד״כ מתחלק לאלו שאוהבים ולאלו שחושבים שממש מיותרים… הם מתמלאים אבק ומוסיפים עוד עבודה לרשימת המטלות הלא נגמרת שלנו.. אז זהו שלא!

צמחים הם ה-ד-ב-ר!! תכשיטים קטנים שמוסיפים חן והמון חיים לחללים שלנו. הם מעשירים את החלל והופכים דירות לבתים חמים, משרדים קרים – למקומות עבודה שנעים לשהות בהם.

הצמחים נטולי טרנד עיצובי, ולכן גם אם אתם כפריים בלב או נורדים בנשמה – יש מגוון רחב שמתאים לכולם ובמינימום תקציב..

לכל רוצחי הצמחים…אני שמחה לבשר שיש צמחים מרהיבים שאינם זקוקים לטיפול מסור, לשמש מלאה ובטח שלא להשקיה יומיומית. הם כן ישמחו אם תפתחו חלון מדי פעם ותדאגו לתחלופה של אוויר..

החל מהצמחים הנשפכים – פוטוס הזהב עמיד בפני כמעט הכל! צעירים שקשה להם להתחייב, דירות שכורות וחשוכות, הורים קרייריסטים עם מעט זמן פנוי וחולי אלצהיימר ששוכחים להשקות אותו לאורך זמן.

ועד לצמחים שרק נראים עדינים כמו צמח הזמייה היפה או לעמידים ביותר כמו צמחי הקקטוסים שבואו ונהיה כנים רוב הסיכויים שימותו אחרינו.

כמה מילים על סנסיווריה אהובתי – תמיד זקופה ויפה, מעשירה כל כלי שיושבת בתוכה. אם זה קרמיקה, קש, פלסטיק או סתם ככה מונחת בצד..היא מעשירה כל פינה שנמצאת בה, זקוקה למעט חום ואהבה – מתאימה לחללים עם שמש ישירה וגם לאלו שקופחו במעט אור.

אז מעבר לטרנדים, תקציב, פחד להרוג יצור חי…. הדבר החשוב ביותר שאני יכולה לספר לכם שהצמחים שומרים עלינו, הם אוגרים כמויות של פחמן דו חמצני ומסייעים לסירקולציה של האוויר גם בחללים ללא חלונות או פתחים.

טיפ חשוב – כדי להקל עליכם בתחזוקה המינימלית שתיארתי למעלה, קבצו את הצמחים לקבוצות!

זה נראה הרבה יותר טוב, יקל עליכם מלהתרוצץ ולהשקות צמחים באזורים שונים והצמחים עצמם נהנים מהלחות המוגברת שכמות עציצים רבה פולטת לאוויר במקביל.

 

אז קדימה – קפצו למשתלה הסמוכה, לסופר השכונתי, או אפילו רכשו באונליין את הצמח החדש שלכם!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פוסטים נוספים